Dansk - English

Kort version - Fuld version


International markedsføring af netværksbaserede IT-systemer (Efterår 2010)

Kursuskode : XIMNIS-U1
ECTS Point : 7,5 Status : Obligatorisk
Placering : 4. semester B-del Timer pr. uge : 12
Længde : 1 semester Undervisningssprog : Dansk

Hovedindhold : De studerende arbejder sammen i grupper, som er sat sammen så alle studerende i gruppen har samme 2. fremmedsprog. Gruppen afleverer efter 5 uger en projekt-rapport. Rapporten læses af kursus-vejlederne og en anden projekt-gruppe. Denne anden projekt-gruppe har som opgave sammen med kursus-vejlederne at stille kritiske/uddybende/opklarende spørgsmål til projekt-rapporten ved eksamen. (Hver gruppe har altså to opgaver - at skrive en rapport selv - og at læse/stille spørgsmål til en anden gruppes rapport). Se i øvrigt også under Prøveform og Bemærkninger.

Det faglige hovedindhold fremgår af kursusbeskrivelsen for kurset International Markedsføring, International Økonomi, Netværksteori
Undervisningsform : Den sidste 1/3-del af semestret arbejder de studerende med projektet på fuld tid. Underviserne er til rådighed for spørgsmål og vejledning.
(I de første 2/3-del af semesteret skal kurset International Markedsføring, International Økonomi, Netværksteori følges, og undervisningen her vil bygge op til og være tæt relateret til dette projektkursus).
Ansvarlig underviser : Søren Raagaard , sraa@dtu.dk